Obchodní podmínky

Tento projekt slouží pouze jako ukázkové koncepční řešení, nelze nic objednávat a nelze provádět žádné platby.


Vítejte na stránkách HafBox.cz. V současné chvíli je prodej pozastaven. Přesto tu nechávám obchodní podmínky, protože to zase pojede :)

Tyto podmínky upravují přístup, používání a objednávání našich služeb poskytovaných na www.hafbox.cz.

HafBox nabízí měsíční předplatné balíčku, který obsahuje pamlsky pro psy a další produkty související s chovatelskými potřebami pro psy.

Souhlas s podmínkami užití

Použitím našich stránek nebo objednáním našich služeb souhlasíte bezpodmínečně s následujícími podmínkami užití. Prosím dobře si je pročtěte. Podmínky se mohou měnit, budeme k tomu přistupovat opravdu vyjímečně a o změně budete vždy předem informováni. Nejnovější podmínky najdete vždy na této stránce.

Rozsah podmínek

HafBox provozuje tuto stránku jako službu pro uživatele, kteří jí navštíví a akceptují podmínky užití. Na uživatelích je opatřit si takové vybavení a internetové připojení, které potřebuje k dostupnosti stránek a k zaplacení poplatku za objednanou službu. Jsme oprávněni změnit, přerušit nebo pozastavit tuto stránku nebo naše služby částečně nebo úplně a to kdykoliv bez udání důvodu. Stránky mohou být dočasně nedostupné kvůli technické správě, optimalizaci nebo z jiných důvodů.

Obsah stránek

Uživatelé mají nepřenositelná práva k přístupu a využívání obsahu stránek. Termínem "obsah" se myslí veškeré informace, texty, obrázky, data, odkazy a ostatní materiál dostupný prostřednictvím těchto stránek nebo obsahu, ať už jsou vytvořeny námi nebo jiným uživatelem.

Obsah může obsahovat typografické nebo jiné chyby nebo nepřesnosti. Vyhrazujeme si právo udělat změny v obsahu, popiscích, názvech nebo specifikacích produktů nebo služeb bez povinnosti informovat o těchto změnách.

Nic, co tato stránka obsahuje, nesmí být využito bez našeho předchozího souhlasu nebo souhlasu třetí osoby, která vlastní uživatelská práva.

Obsah HafBoxu

Odpovídáme za to, že obsah HafBoxu má vlastnosti a hodí se k účelu tak, jak uvádíme na stránkách www.hafbox.cz.

Každý HafBox obsahuje různé složení psích pamlsků, obvykle 6 druhů a produkt související s chovatelskými potřebami pro psy, obvykle hračku.Dále průvodní dopis s popisem konkrétního obsahu a doporučením pro skladování. Tento dopis slouží současně jako dodací list.

Účtování a placení

Veškeré informace, které nám poskytnete, se řídí ustanoveními o ochraně osobních údajů. Dokončením objednávkového procesu a zaplacením, se zavazujete k odběru  HafBoxu podle svého měsíčního plánu.

Placení probíhá online prostřednictvím platební brány ThePay vámi vybranou platební metodou.

Po uhrazení částky Vám na email od společnosti ThePay přijde potvrzení o úspěšném provedení platby za objednávku. Toto potvrzení Vám slouží jako doklad o zaplacení pro případnou reklamaci. Šetříme přírodu, proto používáme výhradně tento elektronický dokument.

Registrace

Abyste si mohli objednat HafBox, je nutné vyplnit objednávkový formulář s registračními údaji. Budeme po Vás chtít vědět velikost pejska (pro optimální obsah balíčku), váš email, telefon a adresu pro doručení. Veškeré informace, které nám poskytnete se řídí ustanoveními o ochraně osobních údajů a jste zodpovědní za jejich aktuálnost.

Při objednávce souhlasíte se zasíláním našeho newsletteru nebo speciálních nabídek od nás nebo od třetích stran, pokud nezaškrtnete, že tyto zprávy dostávat nechcete. Zasílání můžete kdykoliv zrušit buď zasláním požadavku na info@hafbox.cz nebo použitím tlačítka odhlásit, které najdete na konci takového emailu.

Při používání naší stránky souhlasíte s ukládáním tzv. cookies na váš počítač, více na Souhlas s zpracováním osobních údajů a Cookies.

Dodání HafBoxu

Po dokončení objednávkového procesu a zaplacení adekvátní částky, Vám každý měsíc, podle zvoleného plánu, zašleme HafBox s různým složením pamlsků a produktů souvisejících s chovatelskými potřebami pro psy.  Každý měsíc je obsah balíčku jiný.

VYPLNĚNÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY JE ZÁVAZNÉ A STVRZUJETE TÍM, ŽE SI PŘEVEZMETE HAFBOX.

Doručení nebo ztráta balíčku

HafBox odesíláme každého 10. dne v měsíci. Profesionální dopravní a logistické služby pro nás zajišťuje Uloženka prostřednictvím svých smluvních partnerů a výdejních míst. Jakmile vybraný dopravce převezme Vaši zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód zásilky. Zadáním kódu do systému sledování snadno zjistíte, kde se zásilka právě nachází nebo zda je již připravena k vyzvednutí.

Poštovné a balné je už obsaženo v cenách za měsíční předplatné.

Ztrátu nebo nedoručení HafBoxu řešíme individuálně s přepravcem a je třeba se nám obratem ozvat.

Opakované nevyzvednutí nebo ztráta balíčku, může být příčinou zrušení našich služeb.

Záruční doba, reklamace a trvanlivost pamlsků

Minimální trvanlivost pamlsků z domácí pekárny je 30 dnů, při uchovávání v chladu do 10˚C, suchu do 40% vlhkosti a tmě. Na ostatní pamlsky se vztahuje záruční doba 3 měsíců, při uchovávání v chladu do 20˚C, suchu do 40% vlhkosti a tmě.

Reklamaci lze uplatnit v případě, že jsou produkty napadeny plísní, hnilobou nebo škůdci. Reklamace bude po nahlášení telefonem nebo emailem vyřešena pro maximální spokojenost zákazníka. Reklamované zboží je nutné předložit či zaslat zpět na adresu dodavatele pro posouzení závadnosti. Náklady spojené se zasláním zboží zpět hradí zákazník.

Zboží není možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu s odkazem na § 1837 písm. d) a e) zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku. Reklamaci nelze uplatnit na zboží, které bylo zjevně nevhodně skladováno.

Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu do 30 dnů ode dne uplatnění. Po této lhůtě má zákazník automaticky právo na nové balení do ceny reklamovaného zboží nebo na vrácení peněz. U nového balení běží nová doba trvanlivosti.

Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Záruční doba a reklamace hraček a jiných chovatelských potřeb

Má-li nové zboží vady, můžete jej reklamovat do 24 měsíců od převzetí. Lhůta pro reklamaci podle předchozí věty je pro použité spotřební zboží v délce 12 měsíců. Pokud je ovšem zboží zužitkovatelné a má vyznačenou dobu trvanlivosti, nebo dobu, po kterou lze použít, můžete jej reklamovat pouze po tuto vyznačenou dobu.

Pokud budete chtít zboží reklamovat, zabalte ho tak, aby bylo chráněno proti poškození, a zašlete nám ho na adresu XXX

Lhůta pro reklamaci se neuplatní na (i) vady, pro které je zboží zlevněno, (ii) vady způsobené běžným opotřebením, (iii) u zboží použitého na vady odpovídající běžné míře používání nebo opotřebení, nebo (iv) vyplývá-li to z povahy zboží.

Má-li zboží vadu a tato se projeví do šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Zjistíte-li při převzetí, že zásilka je nekompletní, nebo poškozená, informujte nás o tom co nejdříve, nejlépe do 48 hodin. Pozdější reklamace by bohužel nemusela být uznána.

Pokud je vaše reklamace oprávněná, máte právo na odstranění vady v případech, kdy je to možné, nelze-li vada odstranit, nebo se vyskytuje opakovaně, máte právo na dodání nového zboží; a v případech kdy není dodání nového zboží možné, nebo na tom netrváte, můžete požadovat přiměřenou slevu. V případech kdy vada nelze odstranit a není to neúměrné, nebo se vada vyskytuje opakovaně, máte právo od smlouvy odstoupit.

Podmínky vrácení nebo výměny balíku

Pokud je balík poškozen nebo je obsah neúplný (v každém HafBoxu najdete seznam a krátký popisek obsahu), máte právo HafBox reklamovat. Informujte nás o tom co nejdříve, nejlépe do 48 hodin. Pozdější reklamace by už nemusela být uznána. Každou reklamaci individuálně posoudíme a chybějící nebo poškozené zboží nahradíme co nejdříve v plném rozsahu nebo vrátíme adekvátní částku.

Za případné vrácení celého balíčku zodpovídá zákazník. Balík prosím vraťte na adresu:  XXX

Nejčastější otázky ohledně zasílání, vracení a výměny HafBoxu najdete v sekci Otázky a odpovědi - Vše o doručení

Podmínky slev a slevových akcí

Slevové akce jsou časově omezené a o jejich průběhu jsou zákazníci informováni prostřednictvím webových stránek / newsletterů / facebooku / letáků apod. Sleva je uplatněna prostřednictvím slevového kupónu s unikátním kódem, který vlastník vkládá do příslušné kolonky na konci objednávkového procesu.

Zrušení předplatného

Děláme všechno pro to, abyste byli spokojení, nicméně předplatné můžete kdykoliv zrušit. Stačí, když nám napíšete na info@hafbox.cz. Zbytek peněz Vám vrátíme zpátky převodem na účet.

ZRUŠENÍ JE NUTNÉ PROVÉST NEJPOZDĚJI DO 28. DNE V MĚSÍCI. V OPAČNÉM PŘÍPADĚ S VÁMI BUDEME POČÍTAT A K 10. ZAŠLEME DALŠÍ HAFBOX.

Při porušení podmínek nebo u neaktivního účtu si vyhrazujeme právo na zrušení předplatného.

Uživatelský obsah

Správnost: Naši stránku můžete používat i bez nutnosti sdělovat osobní údaje. Když si však naše služby objednáte, identifikační údaje je nutné zadat a nakládání s nimi se řídí ustanoveními o ochraně osobních údajů . V takovém případě souhlasíte s tím, že údaje jsou přesné, aktuální a úplné.

Odpovědnost: Neneseme zodpovědnost za jakékoliv názory a komentáře v diskusním fóru nebo chatu. Nelustrujeme informace z online diskusí. Z respektu k těmto formám komunikace vystupujeme pouze jako pasivní zprostředkovatel platformy a nejsme zodpovědní za obsah. Za příspěvky jsou plně zodpovědní pouze jejich autoři. Negarantujeme správnost ani užitečnost žádného takového obsahu. Přispěvatelé jsou sami zodpovědní, že jejich příspěvek neporušuje žádná právní ustanovení a nesou za to plnou odpovědnost.

Monitorování: Máme právo, ale ne povinnost kontrolovat obsah přidaný na naší stránku prostřednictvím online diskusí nebo chatu a to pro zjišťování dodržování našich podmínek. Máme právo podle svého uvážení odstranit nebo upravit jakýkoliv materiál, který uživatel na naší stránce zveřejní.

Nedovolený obsah

Používáním našich stránek a služeb souhlasíte s tím, že nebudete vkládat příspěvky, které:

  • jsou protiprávní, urážlivé, hrubé, zastrašující, násilné, vulgární, obscéní, pornografické, lascivní nebo podobné, které uznáme za problematické.

  • jsou rasistické nebo nenávistné k určité skupině lidí

  • porušují vlastnická práva, obchodní značku nebo obchodní tajemství

  • jsou cílenou reklamou nebo nezákonnou propagací nějakého produktu či služby

  • jsou zaměřeny na jakoukoliv formu multilevel marketingu nebo jiného pyramidového schématu

  • obsahují různé rušivé aktivity, jako například rozesílání hromadných zpráv

  • obsahují virusy, trojské koně a jiné poškozující kódy

  • nabádající ke kriminálnímu chování

Nezletilí

Naše služby jsou dostupné pouze osobám starším 18 let, které jsou právně způsobilé k uzavírání smluv. Osoby mladší 18 let mohou naše služby využívat pouze s rodiči nebo jejich zákonnými zástupci. V tomto případě je uživatelem ta dospělá osoba, která je zodpovědná za veškeré aktivity a objednání služeb.

Vlastnická práva

Všechen obsah na těchto stránkách je vlastnictvím společnosti HafBox a je chráněn proti neautorizovanému kopírování a šíření.

Packu na to :-)

V Liberci dne 1.2.2017


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Chápeme, že Vám záleží na tom, jak jsou Vaše osobní informace využívány. Tady se dozvíte, jak s nimi budeme zacházet.

Ochrana osobních údajů je zajištěna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění.

Zjišťování údajů

Osobní údaje jsou na našich stránkách vyžadovány pouze v technicky nutném stavu. Zjištěné údaje nejsou v žádném případě prodávány, ani nejsou využívány jiným komerčním způsobem. Osobní údaje jsou vyžadovány v rámci procesu objednávky, při registraci,  při objednávání našeho newsletteru a při zasílání dotazů prostřednictvím kontaktního formuláře.

Využití Vašich údajů

Při zpracování Vašich údajů máme vždy na zřeteli jejich ochranu v souladu se zákonnými ustanoveními.

Políčka označená jako povinná, je třeba vyplnit, aby mohl být Váš dotaz nebo Vaše objednávka zpracována. Další údaje jsou dobrovolné a je na vás, zda nám je poskytnete. Jsou použity pro optimalizaci našich služeb.

Využití Vašich údajů k marketingovým účelům/ Newsletter

Vaše údaje dále používáme, v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů, k vlastním marketingovým účelům. Jde nám o to, aby naše služby co nejlépe odpovídali Vašim potřebám. 

Díky našemu newsletteru máte možnost pravidelně dostávat nejnovější informace a občas Vám zašleme nějakou zajímavou nabídku. Newsletter budete dostávat jen v případě, že jste se k odběru sami přihlásili. Svůj souhlas můžete samozřejmě kdykoliv zrušit. Pro odhlášení newsletteru najdete na konci každého tlačítko na odhlášení.

Změna a vymazání osobních údajů

Kdykoliv nás můžete požádat o změnu nebo smazání vašich údajů. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou prostřednictvím zabezpečovaného počítačového programu.


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace